PREZENTARE GENERALĂ
Numele și prenumele:MIHAI LEU
Data și locul nașterii:13 Februarie 1968, Hunedoara
Parinții:Nicolae – cunoscut sportiv al anilor 70-80 în automobilismul românesc, în 1978 campion național la viteză pe circuit și vicecampion național la viteză în coastă.
Ana
Frați:Victor – 1999 debut în automobilism ca navigator
Bianca
Căsătorit:soția Anna
un băiat, Marco, născut pe 11.06.1993
CARIERA
1977începe să boxeze la Clubul Constructorul din Hunedoara, antrenat de Ion Turica
1981boxează la Clubul Metalul Hunedoara, antrenat de Alexandra Pescar
1982boxează la Clubul Dinamo, antrenor Ion Monea
1986boxează la Clubul Steaua, face parte din Lotul Național de Box al României, antrenat de Dumitru Ion și Alec Nastac

Performanțe la amatori:

1983, 1984, 1985, 1986Campion al Romaniei
1987Campion Mondial de Juniori
 La amatori a boxat în 200 de meciuri din care a castigat 190

Performanțe la profesioniști:

Din 1991 trece la profesionisti.

1993Titlul Intercontinental al Germaniei (la care a renunțat fără luptă)
1995Titlul Intercontinental WBO (la care a renunțat fără luptă)
1997Campion Mondial (la care a renunțat din motive medicale)
 La profesioniști a boxat în 28 de meciuri și a câștigat 28

AUTOMOBILISM

1994debut în automobilismul sportiv – Raliul Banatului – BLITZ (Volkswagen Golf GTI 16V) alături de Alexandru Schiopesc – Loc V în clasamentul Clasei
PALMARES
1998
  • Raliul Banatului Monte Carlo – Blitz (Ford Ka) – copilot Gabriela Stroescu
    Loc I – Cupa Ford Ka și clasament Clasa A2
    Loc V – Clasament grupa A
 
  • Raliul Clujului – Monte Carlo (Dacia Nova)
    Loc I – Clasament Clasa N4
    Loc II – Clasament grupa N
    Loc III – Cupa Dacia Nova
 
  • Raliul Iașiului – Monte Carlo (Dacia Nova)
    Loc II – Clasament grupa N și Clasa N4
 
  • Raliul României – MOL (Dacia Nova) – etapă și în Campionatul European de Raliuri
    Loc III – Clasament clasa N4
 
  • Reșița – Valea Domanului – etapă în Campionatul Național de Viteză pe Traseu Montan (Dacia Nova)
    Loc III – Clasament grupa N
 
  • Raliul Dacia (Dacia Nova)
    Loc IV – Clasament grupa A și Clasament general FIA
 
  • Raliul Avram Iancu – Monte Carlo (Dacia Nova)
    Loc III – Clasament grupa A
 

La sfârșitul sezonului competițional ocupă

  • Loc IV – Clasament Clasa N4
  • Loc 7 – Clasament grupa N si Clasament general FIA
  • Loc 20 – Clasament general OPEN (nr. licenta 20 pentru 1999)
1999
  • Revine la prima dragoste – mașina Ford, de această dată FORD PUMA, pusă la dispozție de ROMCAR – Reprezentanța FORD în România

 
  • Înființează echipa Sunoil Racing Team

 
  • Partenerii săi sunt – ROMCAR, ARDAF, SUNOIL, CONNEX, HOFMANN

 
  • Raliul Banatului – Montana (Ford Puma); copilot Victor Leu
    Abandon tehnic – planetara ruptă în PS4, după ce în PS1 a ocupat locul 4 la 4 sec. de Grigorescu și în PS3 locul 2, la 2 sec. de Aur.

 
  • Raliul TIMKEN 100 (Lancia Delta Integrale)
    Ieșire în decor în PS2 dupa ce în PS1 (Kartodrom) a pierdut locul 2 datorită unei penalizari acordate pentru start fals, care l-a trimis pe locul 4 al probei.

 
  • Raliul Brașovului – Sunoil (Ford Puma)
    Abandon tehnic – planetara ruptă în PS6, după ce în PS5 a obținut locul 3, la 7 sec. de Aur

 
  • Raliul Dacia – Montana (Ford Puma) copilot Ioan Dicoi
    Abandon tehnic în PS2

 
  • Raliul Avram Iancu (Ford Puma)

    Abandon tehnic – radiator spart în PS2.

RALIURI > CV