PILOTUL

În anul 1998, pe când mulți îl vedeau resemnat ca sportiv, Mihai Leu și-a provocat destinul la o nouă luptă în care pornea ca favorit. La volanul unui Ford Ka, fostul boxer încercă să-și recucerească fanii, de această dată din postura unui pilot care voia să-și adapteze jocul de picioare și îndemânarea în ring, pe patru roți. După numai trei ani de căutare a identității într-un sport mai dificil decât își imagina, Leu a reușit să devină al doilea pilot ca valoare din România.

Nu era însă de ajuns pentru un om obișnuit cu centura de campion. A luat-o de la capăt ca și cum nimic nu s-ar fi înâamplat, iar tenacitatea i-a fost răsplătită doi ani mai târziu cu titlul de campion național la bordul unui Hyundai Accent WRC și în stânga unui copilot de nădejde, Ciprian Solomon.
A fost momentul în care Mihai Leu a demonstrat nu numai susținătorilor săi ca un sportiv se poate bucura de aceleași senzații în două domenii diferite, dacă acestea sunt unite de pasiune.

REZULTATELE obținute de către pilotul Mihai Leu pe parcursul participării în cadrul Campionatului Național de Raliuri al României, edițiile 1998 – 2001

Ediția 1998

Mașini de concurs: Ford KA (grupa A), Dacia Nova (grupa N), Dacia Nova (grupa A)

1. Raliul Banatuluilocul I – Cupa Ford KA
2. Raliul Clujuluilocul III – Cupa Nova
3. Raliul Iașiuluilocul IV – Cupa Nova
4. Raliul Românieilocul I – Cupa Nova
5. Raliul Piteștiuluilocul IV – Grupa A
6. Raliul Avram Ianculocul IV – Grupa A
7. Raliul Harghiteiabandon (ruperea unui brat pe partea stanga)

Ediția 1999

Mașini de concurs: Ford Puma (grupa A), Lancia Delta Integrale (grupa A), Ford Escort RS Cosworth (grupa N)

1. Raliul Banatuluiabandon (ruperea planetarei)
2. Raliul Clujuluiabandon (ieșire în decor)
3. Raliul Românieiabandon (ruperea planetarei)
4. Raliul Curtea de Argeșabandon (defecțiune diferențial)
5. Raliul Avram Iancuabandon (cedarea unui furtun de la radiator)
6. Raliul Harghiteiabandon (creșterea temperaturii de funcționare a motorului)
7. Raliul Maramureșuluiabandon (defecțiune diferențial)

Ediția 2000

Mașina de concurs: Ford Escort RS Cosworth – Grupa A

1. Raliul Hunedoareilocul IX – clasament general
2. Raliul Românieiabandon (ruperea unei planetare)
3. Raliul Maramureșuluilocul III – clasament general
4. Raliul Curtea de Argeșabandon (lovirea unei aripi)
5. Raliul Banatuluilocul III – clasament general
6. Raliul Avram Ianculocul II – clasament general
7. Raliul Harghiteiabandon (ruperea unui amortizor)
Locul VI la sfarsitul campionatului in clasamentul general

Ediția 2001

Mașina de concurs: Ford Escort RS Cosworth – Grupa A, Subaru Impreza – Grupa A, Mitsubishi EVO VI – Grupa A

1. Raliul Brașovuluilocul III – clasamentul general
2. Raliul Baia-Marelocul III – clasamentul general
3. Raliul Hunedoareilocul II – clasamentul general
4. Raliul Românieilocul II – clasamentul general
5. Raliul Argeșuluilocul II – clasamentul general
6. Raliul Sibiuluilocul I – clasamentul general
7. Raliul Piatra-Neamțabandon (ruperea unui amortizor)
8. Raliul Banatuluiabandon (răsturnarea mașinii)
9. Raliul Clujuluiabandon (ruperea unei planetare)
10. Raliul Harghiteilocul II – clasament general
Locul II la sfârșitul campionatului în clasamentul general

Ediția 2002

Mașina de concurs: Hyundai Accent WRC – Grupa A.

1. Raliul Brașovuluilocul VI – clasament general
2. Raliul Baia-Mareabandon (ruperea cardanului)
3. Raliul Timișoaralocul II – clasament general
4. Raliul Hunedoareilocul II – clasamentul general
5. Raliul Românieiabandon (defecțiune pompa servo-direcție)
6. Raliul Sibiuluiparticipare fără servo-direcție, clasare între primele 15 echipaje
7. Raliul Piteștilocul III (turbină defectă)
8. Raliul Clujuluiabandon (fisurarea galeriei de evacuare)
9. Raliul Piatra-Neamțabandon (ieșire în decor- avarii grave caroserie + motor)
10. Raliul Harghiteineparticipare
Locul IV la sfarsitul campionatului in clasamentul general

Ediția 2003

Mașina de concurs: Hyundai Accent WRC – Grupa A.

1. Raliul Brașovuluiabandon (defecțiune motor)
2. Raliul Baia-Marelocul I – clasament general
3. Raliul Hunedoareilocul I – clasament general
4. Raliul Timișoaraabandon (ieșire în decor – avarii grave, incendierea mașinii)
Locul I după primele 4 etape în clasamentul general

RALIURI > PALMARES