PILOTUL În anul 1998, pe când mulți îl vedeau resemnat ca sportiv, Mihai Leu și-a provocat destinul la o nouă luptă în care pornea ca favorit. La volanul unui Ford Ka, fostul boxer încercă să-și recucerească fanii, de această dată din postura unui pilot care voia să-și adapteze jocul de picioare și îndemânarea în ring, pe patru roți. După numai trei ani de căutare a identității într-un sport mai dificil decât își imagina, Leu a reușit să devină al doilea pilot ca valoare din România. Nu era însă de ajuns pentru un om obișnuit cu centura de campion. A luat-o de la capăt ca și cum nimic nu s-ar fi înâamplat, iar tenacitatea i-a fost răsplătită doi ani mai târziu cu titlul de campion național la bordul unui Hyundai Accent WRC și în stânga unui copilot de nădejde, Ciprian Solomon. A fost momentul în care Mihai Leu a demonstrat nu numai susținătorilor săi ca un sportiv se poate bucura de aceleași senzații în două domenii diferite, dacă acestea sunt unite de pasiune. REZULTATELE obținute de către pilotul Mihai Leu pe parcursul participării în cadrul Campionatului Național de Raliuri al României, edițiile 1998 – 2001 Ediția 1998 Mașini de concurs: Ford KA (grupa A), Dacia Nova (grupa N), Dacia Nova (grupa A) | 1. Raliul Banatului | locul I – Cupa Ford KA | 2. Raliul Clujului | locul III – Cupa Nova | 3. Raliul Iașiului | locul IV – Cupa Nova | 4. Raliul României | locul I – Cupa Nova | 5. Raliul Piteștiului | locul IV – Grupa A | 6. Raliul Avram Iancu | locul IV – Grupa A | 7. Raliul Harghitei | abandon (ruperea unui brat pe partea stanga) |
|
Ediția 1999 Mașini de concurs: Ford Puma (grupa A), Lancia Delta Integrale (grupa A), Ford Escort RS Cosworth (grupa N) | 1. Raliul Banatului | abandon (ruperea planetarei) | 2. Raliul Clujului | abandon (ieșire în decor) | 3. Raliul României | abandon (ruperea planetarei) | 4. Raliul Curtea de Argeș | abandon (defecțiune diferențial) | 5. Raliul Avram Iancu | abandon (cedarea unui furtun de la radiator) | 6. Raliul Harghitei | abandon (creșterea temperaturii de funcționare a motorului) | 7. Raliul Maramureșului | abandon (defecțiune diferențial) |
|
Ediția 2000 Mașina de concurs: Ford Escort RS Cosworth – Grupa A | 1. Raliul Hunedoarei | locul IX – clasament general | 2. Raliul României | abandon (ruperea unei planetare) | 3. Raliul Maramureșului | locul III – clasament general | 4. Raliul Curtea de Argeș | abandon (lovirea unei aripi) | 5. Raliul Banatului | locul III – clasament general | 6. Raliul Avram Iancu | locul II – clasament general | 7. Raliul Harghitei | abandon (ruperea unui amortizor) | Locul VI la sfarsitul campionatului in clasamentul general |
|
Ediția 2001 Mașina de concurs: Ford Escort RS Cosworth – Grupa A, Subaru Impreza – Grupa A, Mitsubishi EVO VI – Grupa A | 1. Raliul Brașovului | locul III – clasamentul general | 2. Raliul Baia-Mare | locul III – clasamentul general | 3. Raliul Hunedoarei | locul II – clasamentul general | 4. Raliul României | locul II – clasamentul general | 5. Raliul Argeșului | locul II – clasamentul general | 6. Raliul Sibiului | locul I – clasamentul general | 7. Raliul Piatra-Neamț | abandon (ruperea unui amortizor) | 8. Raliul Banatului | abandon (răsturnarea mașinii) | 9. Raliul Clujului | abandon (ruperea unei planetare) | 10. Raliul Harghitei | locul II – clasament general | Locul II la sfârșitul campionatului în clasamentul general |
|
Ediția 2002 Mașina de concurs: Hyundai Accent WRC – Grupa A. | 1. Raliul Brașovului | locul VI – clasament general | 2. Raliul Baia-Mare | abandon (ruperea cardanului) | 3. Raliul Timișoara | locul II – clasament general | 4. Raliul Hunedoarei | locul II – clasamentul general | 5. Raliul României | abandon (defecțiune pompa servo-direcție) | 6. Raliul Sibiului | participare fără servo-direcție, clasare între primele 15 echipaje | 7. Raliul Pitești | locul III (turbină defectă) | 8. Raliul Clujului | abandon (fisurarea galeriei de evacuare) | 9. Raliul Piatra-Neamț | abandon (ieșire în decor- avarii grave caroserie + motor) | 10. Raliul Harghitei | neparticipare | Locul IV la sfarsitul campionatului in clasamentul general |
|
Ediția 2003 Mașina de concurs: Hyundai Accent WRC – Grupa A. | 1. Raliul Brașovului | abandon (defecțiune motor) | 2. Raliul Baia-Mare | locul I – clasament general | 3. Raliul Hunedoarei | locul I – clasament general | 4. Raliul Timișoara | abandon (ieșire în decor – avarii grave, incendierea mașinii) | Locul I după primele 4 etape în clasamentul general |
|
|