UN CAMPIONAT DISPUTAT

In ultima perioadă, Campionatul Național de Raliuri a început să câștige teren în lupta dură a mediatizarii și fidelizării publicului.
Chiar dacă sistemul în sine mai are multe de pus la punct, este de netăgăduit dorința participanților de a se perfecționa de la an la an. Drept urmare, probele speciale au adus din ce în ce mai mulți spectatori la marginea șoselelor, dornici să trăiască pe viu ceea ce în urmă cu mai mulți ani vedeau doar la televizor. Mihai Leu a contribuit și el în acest proces de valorizare, printr-o prestanță care a dat peste cap pronosticurile specialiștilor. Nedorind să fie perceput drept fostul mare boxer care vrea să-și umple timpul cu automobilismul, Leu a plecat de la zero, asumându-și, fără aere de vedetă, rolul de ucenic într-un domeniu periculos. 

Un titlu de campion național și altul de vicecampion au răsplătit până acum încrederea pe care noii săi fani i-au acordat-o. Cu toate că în anul 2004 a concurat pe un Hyundai Coupe, mașină inferioara celei cu care a terminat pe locul întâi în 2003, Hyundai Accent WRC, Mihai Leu nu și-a pătat blazonul, reușind să se claseze onorabil în multe dintre cele 10 etape. 

Campionatul Național de Raliuri 

În 2004, Campionatul Național de Raliuri a căpătat amploare de fenomen, desfășurându-se în 10 etape (cinci pe asfalt, cinci pe macadam, în orașe cu peste 200.000 de locuitori – Hunedoara, Cluj, Brașov, Baia Mare, Odorhei, Timișoara, Sibiu, Neamt, Bacău). Audiența activă de peste 25.000 de spectatori la fiecare etapă a făcut ca automobilismul sportiv să reprezinte un subiect atractiv pentru televiziuni, radiouri și presa sportivă de specialitate. 

Emisiunile dedicate automobilismului sportiv, Promotor (ProTV), Roata de rezervă (Antena 1), Auto Club (TV Romania 1) sau Viteza Maxima (Prima Tv), precum și spațiile ample dedicate acestui fenomen de toate posturile de televiziune în programele informative la ore de maximă audiență, articolele și sintezele din presă, dovedesc interesul tot mai crescut al publicului față de acest sport. 

În 2005 Mihai Leu concurează cu o mașină extrem de performantă, un Mitsubishi Evo 8-grupa N, preparată de RALLY ART Germania, mașină asistată de o echipă tehnică româno-ungară pe toată perioada campionatului următor. 

Obiectivul anului 2005 este titlul de Campion Național Absolut.

RALIURI